Працюєте з дому? Загалом, як і більшість з нас станом на сьогодні. І якщо спочатку ми думали, що це буде тільки тимчасово, і не хотіли витрачати забагато часу на облаштування фактичного домашнього офісу, то тепер стає більш зрозумілим, що ця ситуація може тривати якийсь час. І хоча за останні місяці більшість із нас повернулися в офіс, настала зима, і багато хто з нас, можливо, знову працюватиме з дому.
То чом би не зробити домашній офіс більш приємним, а робочий день – більш ефективним?
Крок #1: додайте рослин до свого приміщення
А чи знаєте Ви як рослини в приміщенні піднімають настрій? Те саме вони можуть зробити і з вашим домашнім офісом. І насправді не має значення чи це вся кімната чи то куточок житлового приміщення; якщо ви поставите рослину на робочий стіл, то вона зробить атмосферу у приміщенні біль яскравою, зробить вас більш ефективними, і сповнить додатковою порцією кисню.
Крок #2: самомотивуйтеся
Віддалена робота може створювати відчуття самотності та зробити вас непродуктивними. Але на щастя, ви можете легко мотивувати себе, створюючи більш натхненне середовище. Додайте декілька позитивних малюнків, надихаючих фотографій та мотивуючих думок, які допоможуть вам знайти в собі сили виконати свою роботу, навіть за умови, якщо це може бути складно.
Крок #3: додайте трохи світла
Робота в темному кутку не тільки пригнічує, але й шкодить очам, викликає сонливість та втому. Саме тому настільки важливо, щоб у вашому домашньому офісі було достатньо світла.
Якщо це взагалі можливо, постарайтеся розташувати робочий стіл поруч із вікном або балконними дверима. Таким чином, у вас буде багато природного світла і чимало свіжого повітря тоді, коли вам це потрібно. Якщо такої можливості немає, придбайте стильну яскраву настільну лампу, яка буде декоративною та корисною.
Крок #4: користуйтеся стінами
Небагато людей можуть дозволити собі виділити цілу кімнату під свій домашній офіс, і у більшості з нас є лише крихітний простір, який ми можемо використовувати для роботи. Здебільшого це означає, що в нас дуже мало місця для зберігання всіх важливих паперів та нотаток, які потрібні під час роботи. Відмінний спосіб вирішити цю проблему – це користуватися стінами.
Ви можете прикріпити такі предмети, як підставки для журналів, щоб зберігати та сортувати важливі документи, або встановити коркові дошки для прикріплення зручних нотаток та інших дрібниць. Це буде стильно виглядати і надасть вам додаткове місце для зберігання, якого ви так дуже потребуєте.
Крок #5: не бійтесь кольорів
Кольори можуть зробити ваш день більш яскравим, а вас – більш продуктивними, а також покращити ваш настрій, і допомогти вам пробудитися. Тож чом би не скористатися кольорами, щоб покращити простір домашнього офісу?
- якщо під час роботи, Ви часто зазнаєте стресу, можете спробувати гарні пастельні кольори, які допоможуть вам заспокоїтись;
- якщо вам часто буває нудно і ви втрачаєте мотивацію, трохи яскравого червоного, помаранчевого чи жовтого можуть стати в нагоді;
- і якщо вам потрібне місце, де можна подумати і зосередитись, тоді спробуйте зелений та синій.
Крок #6: змішайте старе з новим
Хоч покупка нових меблів та офісного обладнання може істотно полегшити вашу роботу, немає абсолютно жодних причин, за яких ви не повинні використовувати речі, які вже є у вас вдома. Пошукайте стільці, столи, шафи та канцелярське приладдя, які чудово пасуватимуть до вашого домашнього офісу, але не бійтеся витратити трохи грошей (якщо вдома ви не зможете знайти нічого придатного).
Єдине, на чому ви не повинні економити – це міцний стілець і письмовий стіл підходящої висоти, адже останнє, чого ви захочете, це викликати нестерпний біль у шиї та спині.
Крок #7: частіше наводьте порядок
Оскільки ваш робочий стіл тепер знаходиться у центрі вашої оселі, то на ньому простіше утворювати безлад. Завжди Ви проходитиме повз нього, залишаючи речі на столі та ніколи не прибираєте їх. І оскільки у вас, можливо, зараз набагато менше вільного місця (як порівняти з звичайним офісом), все досить швидко може стати переповненим.
Ключем до підтримки охайного і приємного робочого середовища є регулярне прибирання, щоб речі не накопичувалися, і не створювали безладу.
Крок #8: утворіть такий робочий простір, який не відволікатиме
Від слова до діла далека дорога, чи не так? Можливо, так. Якщо ви працюєте віддалено наодинці, то це цілком можливо втілити в життя, але якщо з вами поряд знаходиться компанія у вигляді чоловіка/дружини, дітей або собаки, які в захваті від того, що ви раптово проводите вдома весь день, тоді це може стати більш складним завданням.
Ключовим моментом є створення робочого місця у приміщенні, де не так багато відвідувачів. Ще одна важлива річ, яка може вам допомогти, – це пара хороших навушників або навіть вушних затичок; вони допоможуть вам блокувати шум і зосередитися на роботі.